Tuesday, 17 April 2012

Da lame tk update..hehe

kenape aku perlu nangis kerana lelaki??
hurmm..aku syg die sepenuh hati aku..tp die??
mulai sekarang aku tk kan percaye makhluk ciptaan Allah yg diegelar 'Lelaki'
aku nk berhenti berharap..
aku da cukup puas dipermainkan
aku pon bodoh sebab terlampau percaye...
aku berjanji tk kan percaye dengan mane-mane Lelaki,..
hurmm...
Inilah dunia yg penuh pancaroba..:)..sy akan harungi hidup ini dengan senyuman 
walaupun hati sy terluka!!:')
Terima Kasih Atas segala-galanya!!:)

Tuesday, 10 April 2012

cinta??
apa tu aku tk tau apa erti cinta
org kate cinta tu seronok..
tp bg aku cinta membosankan!!!
hurmmm... ade jgak org yg ckp
cinta itu buta!!!
betul ke??hurmmm
Malas la aku nk cerita
yg penting SINGLE lg Best
drpd Couple!!XD


Saturday, 7 April 2012

Kawan?
bile kau tgh susah aku tolong kau..
tp bile aku tengah susah kau ade tolong aku??
tk de kan..
menyesal dpt kawan mcm kau!!
bile kau tgh senang kau lupekan aku kan??
apa jenis kawan kau nie hah??
huh??= ='

Wednesday, 4 April 2012

my Classmate!!perempuan jer..haha
dieorang mmg comell!!aku syg die sampai aku mati!!(tgk dulu)
ahahha
tp dieorang mmg gila-gile..haha
semua comel!!hahaha
dieorang Sporting gile!!hehe
tgk bdak 3 orang nie..
semua comel!!!haha
Refqi Arwandy:22,Hair Designer.Handsome
Putri NurDamia:4,bdak kecik lg,comel sgt2
haha..
sy syg dieorang sbb tanpa dieorang sy lemah..cume dieorang yg bole
buat sy happpy n gembira..syg korang sampai bile!!:')

Fatin nawwarah Bariah!!:)..comel kan die?
die classmate sy yg paling comel n kechik..haha..tp die mmg comel!!
Name die Ridwana Eva!!
comel kan die..my classmate yg sgt Spoting
tk de perasaan!!haha..aku syg gile kau!!